Blue Water

Jeg har været på tur!


Det er ikke svært at gætte, hvor jeg har været, hvis du oversætter overskriften til dansk…

Flaget oppe i flagstangen, check!
Fin strand

Jeg undrede mig over disse ‘brædder’ på stranden, men da jeg kom tættere på, regnede jeg det ud. Smart!
Disse fine heste tester pryder en del af stranden. 
Jeg synes de er skønne!
Det er en super idé at udsmykke bunkerne, de ligger her jo alligevel.
Jeg elsker lyset på dette billede! 

Jeg har ikke kørt billederne igennem PS, sådan var lyset virkeligt…  Smukt!

Straks efter blev det lidt overskyet igen… 

Smuk strand!

Bunkertårn og det hvide fyr.

Mig: Jeans og sneaks’!

Tingfinderen finder ting på stranden

Vejret kunne ikke bestemme sig den dag

Blåt springvand (Vi var en tur omkring Minigolf banerne)

Det var en skøn tur – jeg elsker strand, hav og vand. 

4 tanker om “Blue Water

  1. Ann

    Tak søde A-M! Lyset har helt specielt den dag. Begynder at forstå hvad Skagensmalerne mente med specielt lys… ;)Jeg troede det var et nyt foretagende med de heste-bunkers, men de har åbenbart været der siden 1995 (!!)

    Svar
  2. wildau

    Ej hvor ser det bare ud til at have været en lækker dag…var du afsted med K?Og ja de der heste-bunkers er da lidt smart fundet på

    Svar
  3. Ann

    Det var i hvert fald en skøn strand, selvom badevejret ikke lige var der. Nej, jeg besøgte min bror :)Hestebunkers er cool 😉

    Svar

Skriv en kommentar