Got your wayfarers on and the sun in your hair

Jeg nyder solen så meget jeg kan. Desuden skal der tages billeder af den gravide mave, så længe vi kan 🙂 -Svigerforældrenes kæmpe rhododendronbusk er altid et yndet motiv.

Desuden lever jeg nærmest stadigvæk i min lilla H&M mama kjole. -Manden siger godt nok, at den ser slidt ud!

Veggerslev10 Veggerslev11

38. graviditetsuge 🙂

Veggerslev14 Veggerslev15

Mit yndlingssted i hele haven aka. parken. -3 rhododendronbuske i én!

Veggerslev17

2 tanker om “Got your wayfarers on and the sun in your hair

  1. Nola

    fin fin mave og held og lykke når det er så vidt 🙂 Flot rhodendron og i kæmpe størrelse, kan godt forstå den er et yndet sted 🙂
    rigtig god dag 🙂

    Svar
    1. Ann Indlæggets forfatter

      Tak skal du have 🙂 Ja, vi er begyndt at glæde os rigtig meget til at møde ham. Og jeg glæder mig til barsel!
      Den er nemlig så flot, den rhododendronbusk. Men man skal være hurtig, for snart er den afblomstret.

      Svar

Skriv en kommentar