But the monday always comes too soon

I sidste uge var jeg så heldig at have efterårsferie for første gang i mange år. Det var så skønt. Èn hel uge med tid til afslapning, tid til at sove længe og tid til bare at være sammen. Muffin havde nemlig også ferie fra vuggestuen. Det syntes jeg var meget passende, når han ikke har været væk siden i sommers.

IMG_3607Mandag spises der pære i sofaen til Go’ Morgen Danmark inden formiddagsluren venter.
IMG_3614

Tirsdag fik vi besøg af søde Beam og endnu sødere LBW 😉 Vores to drenge ligner nogle rigtige ballademagere på det her billede. De er allerede ved at lægge skumle planer.

IMG_3617Senere tirsdag tog mormor, Muffin og jeg ud i det lokale storcenter og osede og spiste aftensmad, uden at nogen af os havde lavet den. Det sker alt for sjældent!IMG_3624

Onsdag var Muffin og jeg på hyggeligt besøg i Aarhus – vi besøgte min ‘undercover’ mødregruppe samt deres skønne piger, hvoraf den ene er født samme dag som ham. Vi hyggede os helt vildt og fik snakket meget, selvom kun 1/3 børn fik sovet middagslur.

IMG_3626

Om aftenen stod den på veninde-hygge med verdens bedste A. Og ‘ulovlig’ aftensmad! Men nøj, hvor smagte den godt, den caféburger. Min veninde fik en dreng knap 4 mdr. efter mig, og en gammel aftale gik på, at vi skulle have børn samtidig, og det fik vi. Men selvom vores drenge er snart 1,5 år gamle, har vi ikke været ret meget alene uden dem, så det var virkelig tiltrængt bare at kunne snakke os to. Vi sad og snakkede i tre timer, det siger vist alt!

IMG_3635 Torsdag havde manden fødselsdag, så det skulle vi fejre med masser af flag, sang og gaver. Dagen før var det desuden vores 3 års bryllupsdag, men vi slår det normalt sammen og fejrer begge dele. Vi var ude at spise brunch i Aarhus, det var så hyggeligt at være afsted alle tre, trods efterårsferie-tilstande i byen.IMG_3640

Solstrålerne nydes samtidig med pølsehorn i en lille eftermiddagspause på stationspladsen.
IMG_3645

På vej hjem, med mine skønne drenge, i de sidste eftermiddagssolstråler. Stjernestunder holder hundrede.

IMG_3657

Klar til bytur med mormor om lørdagen.

IMG_3659

…Mens jeg fik læst en masse og samlet op på nogle løse tråde på studiet. Dejligt med ro og masser af tid!
IMG_3663

En træt Muffin sover lur på feriens sidste dag.

Har du haft efterårsferie? Hvad har du lavet?

 

Skriv en kommentar